CARIERĂ
Data publicării: 17.12.2024
REZULTATUL FINAL
la concursul de recrutare în vederea ocupării funcției publice de conducere vacantă de șef serviciu, gradul II la Serviciul Achiziții, Tehnologia Informației și Administrativ – Direcția Economic, Achiziții și Administrativ din cadrul Ministerului Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse, organizat în data de 16 decembrie 2024 – proba scrisă
Nr. crt. Numărul de înregistrare atribuit dosarului de înscriere la concurs Funcția publică vacantă Rezultatul verificării eligibilității candidaților Punctaj la proba scrisă Punctaj la proba interviu Punctaj final Rezultat final 1. 12837 Șef Serviciu, gradul II ADMIS 96,64 73 169,64 ADMIS 2. 13173 Șef Serviciu, gradul II ADMIS ABSENT ABSENT – RESPINS 3. 13205 Șef Serviciu, gradul II ADMIS ABSENT ABSENT – RESPINS Afișat astăzi 17.12.2024, ora 1630, la sediul și pe site-ul Ministerului Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse.
Data publicării: 16.12.2024
Rezultatul PROBEI interviu
la concursul de recrutare în vederea ocupării funcţiei publice de conducere de șef serviciu, gradul II la Serviciul Achiziții, Tehnologia Informației și Administrativ – Direcția Economic, Achiziții și Administrativ din cadrul Ministerul Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse, organizat în data de 16.12.2024 ora 1100, proba scrisă
Potrivit prevederilor art. VII, alin. (18), alin. 20 lit. d), alin. (24) lit.b), alin. (25) lit. a) și alin. (27) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 121/2023, comisia de concurs comunică următoarele rezultate ale probei interviu:
Nr. crt. Cod identificare candidat Funcţia publică Punctajul probei interviu Rezultatul probei interviu 1. 12837 Șef Serviciu, gradul II 73 ADMIS Candidații nemulțumiți de rezultatele obținute pot formula contestație în termen de o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului probei interviu, care se poate depune la secretarul comisiei de soluționare a contestațiilor, la Serviciul Resurse Umane și SSM – Direcția Juridic și Resurse Umane din cadrul Ministerului Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse, Piața Montreal nr. 10, sector 1, Intrarea D, etaj 3 sau la adresa de e-mail nicoleta.nedelescu@mfamilie.gov.ro.
Afişat astăzi, 16 decembrie 2024, ora 16³º, la sediul și pe site-ul Ministerului Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse.
Data publicării: 13.12.2024
Rezultatul probei scrise
la concursul de recrutare în vederea ocupării funcţiei publice de conducere vacantă de șef serviciu, gradul II la Serviciul Achiziții, Tehnologia Informației și Administrativ – Direcția Economic, Achiziții și Administrativ din cadrul Ministerul Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse, organizat în data de 16.12.2024 ora 1100, proba scrisă
Potrivit prevederilor art. VII alin. (18), alin. 20 lit. c), alin. (24) lit.a), alin. (25) lit. a)
și alin. (27) din OUG 121/2023, pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului
nr. 57/2019 privind Codul administrativ, precum şi pentru modificarea art. III din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 191/2022 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului
nr. 57/2019 privind Codul administrativ, comisia de concurs comunică următoarele rezultate ale probei scrise:
Nr. crt. | Cod identificare candidat | Funcţia publică | Punctajul probei scrise | Rezultatul probei scrise | |
1. | 12837 | Șef Serviciu, gradul II la Serviciul Achiziții, Tehnologia Informației și Administrativ | 96,64 | ADMIS | |
2. | 13173 | Șef Serviciu, gradul II la Serviciul Achiziții, Tehnologia Informației și Administrativ | ABSENT | RESPINS | |
3. | 13205 | Șef Serviciu, gradul II la Serviciul Achiziții, Tehnologia Informației și Administrativ | ABSENT | RESPINS | |
Candidații nemulțumiți de rezultatele obținute pot formula contestație în termen de o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului probei scrise, care se poate depune la secretarul comisiei de soluționare a contestațiilor, la Serviciul Resurse Umane și SSM – Direcția Juridic și Resurse Umane din cadrul Ministerului Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse, Piața Montreal nr. 10, sector 1, Intrarea D, etaj 3 sau la adresa de e-mail nicoleta.nedelescu@mfamilie.gov.ro.
Afişat astăzi, 16 decembrie 2024, ora 1400, la sediul și pe site-ul Ministerului Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse.
Șef serviciu, gradul II la Serviciul Achiziții, Tehnologia Informației și Administrativ
Data publicării: 13.12.2024
REZULTATUL FINAL
la examenul de promovare în grad profesional imediat superior celui deținut a funcționarilor publici de execuție din cadrul Ministerului Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse, organizat în data de 12 decembrie 2024 – proba scrisă
Nr. crt. Numărul de înregistrare atribuit dosarului de înscriere la concurs Funcția publică vacantă Structura Rezultatele verificării eligibilității candidaților Punctaj la proba scrisă Punctaj la proba interviu Punctaj final Rezultat final 1. 12652 Consilier, clasa I, grad profesional principal Compartimentul proiecte și strategii – Direcția generală tineret, familie și politici demografice ADMIS 93,00 92 185 ADMIS 2. 12961 Consilier, clasa I, grad profesional superior Compartimentul proiecte și strategii – Direcția generală tineret, familie și politici demografice ADMIS 83,66 92 175,66 ADMIS 3. 12986 Consilier, clasa I, grad profesional superior Serviciul finanțare europeană și implementare PNRR – Direcția PNRR, relații internaționale, afaceri europene și protocol ADMIS 96,33 96,66 192,99 ADMIS 4. 12658 Consilier, clasa I, grad profesional superior Direcția familie și politici demografice -Direcția generală tineret, familie și politici demografice ADMIS 77,67 78,34 156,01 ADMIS Afișat astăzi, 16.12.2024, ora 12.00, la sediul și pe site-ul Ministerului Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse.
Data publicării: 13.12.2024
Rezultatul PROBEI interviu
la examenul de promovare în grad profesional imediat superior celui deținut a funcționarilor publici de execuție din cadrul Ministerului Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse, organizat în data de 12 decembrie 2024 – proba scrisă
Potrivit prevederilor art. VII, alin. (18), alin. 20 lit. d), alin. (24) lit.b), alin. (25) lit. a) și alin. (27), teza 1 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 121/2023, comisia de concurs comunică următoarele rezultate ale probei interviu:
Nr. crt. Cod identificare candidat Funcţia publică Structura Punctajul probei interviu Rezultatul probei interviu 1. 12658 Consilier, clasa I, grad profesional superior Direcția familie și politici demografice -Direcția generală tineret, familie și politici demografice 78,34 ADMIS Conform prevederilor art. VII alin. (27) din Ordonanța de Urgență a Guvernului
nr. 121/2023, candidaţii nemulţumiţi pot depune contestaţie în termen de o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului pentru fiecare probă a concursului, care se depune la secretarul comisiei de soluționare a contestațiilor, la Serviciul resurse umane și SSM – Direcția Juridic și Resurse Umane din cadrul Ministerului Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse, Piața Montreal nr. 10, sector 1, Intrarea D, etaj 3.Afişat astăzi 13.12.2024, ora 1200 la sediul și pe site-ul Ministerului Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse.
Data publicării: 13.12.2024
Rezultatul PROBEI SCRISE
la examenul de promovare în grad profesional imediat superior celui deținut a funcționarilor publici de execuție din cadrul Ministerului Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse, organizat în data de 12 decembrie 2024 – proba scrisă
Potrivit prevederilor art. VII, alin. (18), alin. 20 lit. c) și alin. (24)-(27) și alin. (38) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 121/2023, comisia de concurs comunică următoarele rezultate ale probei scrise:
Nr. crt. Cod identificare candidat Funcţia publică Structura Punctajul probei scrise Rezultatul probei scrise 1. 12658 Consilier, clasa I, grad profesional superior Direcția familie și politici demografice -Direcția generală tineret, familie și politici demografice 77,67 ADMIS Conform prevederilor art. VII alin. (27) din Ordonanța de Urgență a Guvernului
nr. 121/2023, candidaţii nemulţumiţi pot depune contestaţie în termen de o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului pentru fiecare probă a concursului, care se depune la secretarul comisiei de soluționare a contestațiilor, la Serviciul resurse umane și SSM – Direcția Juridic și Resurse Umane din cadrul Ministerului Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse, Piața Montreal nr. 10, sector 1, Intrarea D, etaj 3.Afişat astăzi, 13.12.2024, ora 1000 la sediul și pe site-ul Ministerului Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse.
Data publicării: 13.12.2024
Rezultatul PROBEI interviu
la examenul de promovare în grad profesional imediat superior celui deținut a funcționarilor publici de execuție din cadrul Ministerului Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse, organizat în data de 12 decembrie 2024 – proba scrisă
Potrivit prevederilor art. VII, alin. (18), alin. 20 lit. d), alin. (24) lit.b), alin. (25) lit. a) și alin. (27), teza 1 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 121/2023, comisia de concurs comunică următoarele rezultate ale probei interviu:
Nr. crt. Cod identificare candidat Funcţia publică Structura Punctajul probei interviu Rezultatul probei interviu 1. 12652 Consilier, clasa I, grad profesional principal Compartimentul proiecte și strategii – Direcția generală tineret, familie și politici demografice 92 ADMIS 2. 12961 Consilier, clasa I, grad profesional superior Compartimentul proiecte și strategii – Direcția generală tineret, familie și politici demografice 92 ADMIS 3. 12986 Consilier, clasa I, grad profesional superior Serviciul finanțare europeană și implementare PNRR – Direcția PNRR, relații internaționale, afaceri europene și protocol 96,66 ADMIS Conform prevederilor art. VII alin. (27) din Ordonanța de Urgență a Guvernului
nr. 121/2023, candidaţii nemulţumiţi pot depune contestaţie în termen de o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului pentru fiecare probă a concursului, care se depune la secretarul comisiei de soluționare a contestațiilor, la Serviciul resurse umane și SSM – Direcția Juridic și Resurse Umane din cadrul Ministerului Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse, Piața Montreal nr. 10, sector 1, Intrarea D, etaj 3.Afişat astăzi, 13 decembrie 2024, ora 10.00, la sediul și pe site-ul Ministerului Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse.
Data publicării: 12.12.2024
Potrivit prevederilor art. VII, alin. (18), alin. 20 lit. c) și alin. (24)-(27) și alin. (38) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 121/2023, comisia de concurs comunică următoarele rezultate ale probei scrise:
Nr. crt. Cod identificare candidat Funcţia publică Structura Punctajul probei scrise Rezultatul probei scrise 1. 12652 Consilier, clasa I, grad profesional principal Compartimentul proiecte și strategii – Direcția generală tineret, familie și politici demografice 93,00 ADMIS 2. 12961 Consilier, clasa I, grad profesional superior Compartimentul proiecte și strategii – Direcția generală tineret, familie și politici demografice 83,66 ADMIS 3. 12986 Consilier, clasa I, grad profesional superior Serviciul finanțare europeană și implementare PNRR – Direcția PNRR, relații internaționale, afaceri europene și protocol 96,33 ADMIS Conform prevederilor art. VII alin. (27) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 121/2023, candidaţii nemulţumiţi pot depune contestaţie în termen de o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului pentru fiecare probă a concursului, care se depune la secretarul comisiei de soluționare a contestațiilor, la Serviciul resurse umane și SSM – Direcția Juridic și Resurse Umane din cadrul Ministerului Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse, Piața Montreal nr. 10, sector 1, Intrarea D, etaj 3.
Afişat astăzi, 12 decembrie 2024, ora 14,00, la sediul și pe site-ul Ministerului Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse.
Data publicării: 12.12.2024
Bareme CPS, DFPF , SFEIPNRR
Data publicării: 09.12.2024
Potrivit prevederilor art. VII alin.(18), alin.(20) lit. a) și alin.(22) din OUG 121/2023, pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, precum şi pentru modificarea art. III din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 191/2022 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, comisia de concurs comunică următoarele rezultate ale verificării eligibilității candidaților:
Nr. crt. Cod identificare candidat Rezultatul verificării eligibilității candidaților Motivul respingerii dosarului 1.
12837 ADMIS – 2. 13173 ADMIS
Documentele care constituie dosarul de concurs se depun în copie, cu obligaţia candidatului de a prezenta secretarului comisiei de concurs originalele acestor documente, pentru certificare pentru conformitate cu originalul, până cel târziu la data desfăşurării probei interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcţia publică în cazul promovării concursului.
3. 13205 ADMIS
Documentele care constituie dosarul de concurs se depun în copie, cu obligaţia candidatului de a prezenta secretarului comisiei de concurs originalele acestor documente, pentru certificare pentru conformitate cu originalul, până cel târziu la data desfăşurării probei interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcţia publică în cazul promovării concursului.
– Candidații nemulțumiți de rezultatele obținute pot formula contestație în termen de o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului verificării eligibilității candidaților, care se poate depune la secretarul comisiei de soluționare a contestațiilor, la Serviciul Resurse Umane și SSM – Direcția Juridic și Resurse Umane din cadrul Ministerului Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse, Piața Montreal nr. 10, sector 1, Intrarea D, etaj 3 sau la adresa de e-mail nicoleta.nedelescu@mfamilie.gov.ro.
Candidații declarați „ADMIS” la rezultatul verificării eligibilității se vor prezenta pentru susținerea probei scrise, în data de 16 decembrie 2024, ora 1100, la sediul Ministerului Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse, Piața Montreal nr. 10, sector 1, etaj 3, Intrarea D, București.
Afişat astăzi, 09 decembrie 2024, ora 1200, la sediul și pe site-ul Ministerului Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse.
Data publicării: 05.12.2024
Nr. crt. Numărul de înregistrare atribuit dosarului de înscriere la concurs Funcția publică vacantă Rezultatul verificării eligibilității candidaților Punctaj la proba scrisă Punctaj la proba interviu Punctaj final Rezultat final 1. 12618 Șef Serviciu, gradul II ADMIS ABSENT – – RESPINS 2. 12617 Șef Serviciu, gradul II RESPINS
Conform înscrisurilor depuse la dosarul de concurs nu se face dovada vechimii în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice, în conformitate cu prevederile art. 465 alin. (1) lit. f) raportat la art. 424 alin. (3) și alin.(4) din OUG nr.57/2019, cu modificările și completările ulterioare.
– – – RESPINS 3. 12557 Șef Serviciu, gradul II ADMIS 32,62 – – RESPINS 4. 12232 Șef Serviciu, gradul II ADMIS ABSENT – – RESPINS 5. 12231 Șef Serviciu, gradul II ADMIS 86,5 95 181,5 ADMIS Afișat astăzi 05.12.2024, ora 1000, la sediul și pe site-ul Ministerului Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse.
Data publicării: 04.12.2024
Potrivit prevederilor art. VII alin. (18), alin. (20) lit. a), alin. (22) și alin. (38) din OUG 121/2023, pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, precum şi pentru modificarea art. III din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 191/2022 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, coroborat cu art. 152- 157 din anexa nr. 10 Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, comisiile de concurs comunică următoarele rezultate ale verificării eligibilității candidaților:
Nr. crt. Cod identificare candidat Funcţia publică Structura Rezultatul verificării eligibilității candidaților Motivul respingerii dosarului 1. 12658 Consilier, clasa I, grad profesional superior Direcția familie și politici demografice -Direcția generală tineret, familie și politici demografice ADMIS – 2. 12652 Consilier, clasa I, grad profesional principal Compartimentul proiecte și strategii – Direcția generală tineret, familie și politici demografice ADMIS – 3. 12961 Consilier, clasa I, grad profesional superior Compartimentul proiecte și strategii – Direcția generală tineret, familie și politici demografice ADMIS – 4. 12986 Consilier, clasa I, grad profesional superior Serviciul finanțare europeană și implementare PNRR – Direcția PNRR, relații internaționale, afaceri europene și protocol ADMIS – Proba scrisă a candidaţilor declaraţi admişi la etapa de verificare a eligibilității candidaților înscriși la examenul de promovare în grad profesional imediat superior se va desfăşura în data de 12 decembrie 2024, ora 1100, la sediul Ministerului Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse, Piața Montreal nr. 10, sector 1, etaj 3, Intrarea D, București.
Afişat astăzi, 04 decembrie 2024, ora 11.00, la sediul și pe site-ul Ministerului Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse.
Data publicării: 04.12.2024
REZULTATUL FINAL
la concursul de recrutare în vederea ocupării funcției publice de execuție vacantă de
consilier, clasa I, grad profesional superior la Serviciul comunicare, relația cu publicul și registratură
din cadrul Ministerului Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse, organizat în data de 25 noiembrie 2024 – proba scrisă
Nr. crt. Numărul de înregistrare atribuit dosarului de înscriere la concurs Funcția publică vacantă Rezultatul verificării eligibilității candidaților Punctaj la proba scrisă Punctaj la proba interviu Punctaj final Rezultat final 1. 12171 Consilier, clasa I, grad profesional superior ADMIS 28,33 – – RESPINS 2. 12303 Consilier, clasa I, grad profesional superior ADMIS 95,33 88,67 184,00 ADMIS 3.
12522 Consilier, clasa I, grad profesional superior ADMIS ABSENT – – RESPINS Afișat astăzi 04.12.2024, ora 1000, la sediul și pe site-ul Ministerului Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse.
Data publicării: 03.12.2024
Rezultatul PROBEI interviu
la concursul de recrutare în vederea ocupării funcţiei publice de conducere de șef serviciu, gradul II la Serviciul Finanțare Europeană și Implementare PNRR – Direcția PNRR, Relații Internaționale, Afaceri Europene și Protocol din cadrul Ministerului Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse, organizat în data de 26 octombrie 2024 – proba scrisă
Potrivit prevederilor art. VII, alin. (18), alin. 20 lit. d), alin. (24) lit.b), alin. (25) lit. a) și alin. (27) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 121/2023, comisia de concurs comunică următoarele rezultate ale probei interviu:
Nr. crt. Cod identificare candidat Funcţia publică Punctajul probei interviu Rezultatul probei interviu 1. 12231 Șef Serviciu, gradul II 95 ADMIS Candidații nemulțumiți de rezultatele obținute pot formula contestație în termen de o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului probei interviu, care se poate depune la secretarul comisiei de soluționare a contestațiilor, la Serviciul Resurse Umane și SSM – Direcția Juridic și Resurse Umane din cadrul Ministerului Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse, Piața Montreal nr. 10, sector 1, Intrarea D, etaj 3 sau la adresa de e-mail nicoleta.nedelescu@mfamilie.gov.ro.
Afişat astăzi, 03 decembrie 2024, ora 1600, la sediul și pe site-ul Ministerului Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse.
Data publicării: 02.12.2024
Potrivit prevederilor art. VII, alin. (18), alin. 20 lit. d), alin. (24) lit.b), alin. (25) lit. a) și alin. (27) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 121/2023, comisia de concurs comunică următoarele rezultate ale probei interviu:
Nr. crt. Cod identificare candidat Funcţia publică Punctajul probei interviu Rezultatul probei interviu 1. 12303 Consilier, clasa I, grad profesional superior 88,67 ADMIS Candidații nemulțumiți de rezultatele obținute pot formula contestație în termen de o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului probei interviu, care se poate depune la secretarul comisiei de soluționare a contestațiilor, la Serviciul Resurse Umane și SSM – Direcția Juridic și Resurse Umane din cadrul Ministerului Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse, Piața Montreal nr. 10, sector 1, Intrarea D, etaj 3 sau la adresa de e-mail ioana.mihalea@mfamilie.gov.ro.
Afişat astăzi, 02 decembrie 2024, ora 1100, la sediul și pe site-ul Ministerului Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse.
Data publicării: 29.11.2024
Potrivit prevederilor art. VII alin. (18), alin. 20 lit. c), alin. (24) lit.a), alin. (25) lit. a)
și alin. (27) din OUG 121/2023, pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului
nr. 57/2019 privind Codul administrativ, precum şi pentru modificarea art. III din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 191/2022 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului
nr. 57/2019 privind Codul administrativ, comisia de concurs comunică următoarele rezultate ale probei scrise:
Nr. crt. Cod identificare candidat Funcţia publică Punctajul probei scrise Rezultatul probei scrise 1. 12557 Șef Serviciu, gradul II la Serviciul Finanțare Europeană și Implementare PNRR 32,62 RESPINS 2. 12231 Șef Serviciu, gradul II la Serviciul Finanțare Europeană și Implementare PNRR 86,5 ADMIS 3. 12618 Șef Serviciu, gradul II la Serviciul Finanțare Europeană și Implementare PNRR – ABSENT 4 12232 Șef Serviciu, gradul II la Serviciul Finanțare Europeană și Implementare PNRR – ABSENT Candidații nemulțumiți de rezultatele obținute pot formula contestație în termen de o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului probei scrise, care se poate depune la secretarul comisiei de soluționare a contestațiilor, la Serviciul Resurse Umane și SSM – Direcția Juridic și Resurse Umane din cadrul Ministerului Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse, Piața Montreal nr. 10, sector 1, Intrarea D, etaj 3 sau la adresa de e-mail nicoleta.nedelescu@mfamilie.gov.ro.
Candidații declarați „ADMIS” la rezultatul probei scrise se vor prezenta pentru susținerea probei interviu, în data de 03 decembrie 2024, începând cu ora 1400, la sediul Ministerului Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse, Piața Montreal nr. 10, sector 1, etaj 3, Intrarea D, București.
Afişat astăzi, 29 noiembrie 2024, ora 1400, la sediul și pe site-ul Ministerului Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse.
Data publicării: 26.11.2024
BAREM VARIANTA 1 – SUBIECTE LA PROBRA SCRISA LA CONCURSUL PENTRU OCUPAREA FUNCTIEI PUBLICE DE CONDUCERE VACANTE DE SEF SERVICIU, GRADUL II, (ID 571422) LA SERVICIUL FINANTARE EUROPEANA SI IMPLEMENTARE PNRR – DIRECTIA PNRR, RELATII INTERNATIONALE, AFACERI EUROPENE SI PROTOCOL.
Data publicării: 26.11.2024
clasa I, grad profesional superior la Serviciul comunicare, relația cu publicul și registratură
organizat în data de 25 noiembrie 2024 – proba scrisă
Potrivit prevederilor art. VII alin. (18), alin. 20 lit. c), alin. (24) lit.a), alin. (25) lit. a) și alin. (27) din OUG 121/2023, pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, precum şi pentru modificarea art. III din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 191/2022 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, comisia de concurs comunică următoarele rezultate ale probei scrise:
Nr. crt. Cod identificare candidat Funcţia publică Punctajul probei scrise Rezultatul probei scrise 1. 12171 Consilier, clasa I, grad profesional superior 28,33 RESPINS 2. 12303 Consilier, clasa I, grad profesional superior 95,33 ADMIS 3. 12522 Consilier, clasa I, grad profesional superior – ABSENT Candidații nemulțumiți de rezultatele obținute pot formula contestație în termen de o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului probei scrise, care se poate depune la secretarul comisiei de soluționare a contestațiilor, la Serviciul Resurse Umane și SSM – Direcția Juridic și Resurse Umane din cadrul Ministerului Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse, Piața Montreal nr. 10, sector 1, Intrarea D, etaj 3 sau la adresa de e-mail ioana.mihalea@mfamilie.gov.ro.
Candidații declarați „ADMIS” la rezultatul probei scrise se vor prezenta pentru susținerea probei interviu, în data de 02 decembrie 2024, începând cu ora 1000, la sediul Ministerului Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse, Piața Montreal nr. 10, sector 1, etaj 3, Intrarea D, București.
Afişat astăzi, 26 noiembrie 2024, ora 1300, la sediul și pe site-ul Ministerului Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse.
Data publicării: 25.11.2024
Barem – varianta 1- la proba scrisă a concursului organizat în data de 25.11.2024
pentru ocuparea funcţiei publice de execuție vacantă de consilier, clasa I,
grad profesional superior la Serviciul comunicare, relația cu publicul și registratură
din cadrul Ministerului Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse
Data publicării: 25.11.2024
Ministerul Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse anunţă încetarea procedurii privind concursul de recrutare în vederea ocupării funcției publice de execuție vacante de consilier, clasa I, grad profesional superior la Compartimentul protecția datelor cu caracter personal, publicat în data de 18.11.2024, ca urmare a constatării unui viciu de procedură în iniţierea şi organizarea acestuia.
Data publicării: 19.11.2024
Potrivit prevederilor art. VII alin.(18), alin.(20) lit. a) și alin.(22) din OUG 121/2023, pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, precum şi pentru modificarea art. III din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 191/2022 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, comisia de concurs comunică următoarele rezultate ale verificării eligibilității candidaților:
Nr. crt. Cod identificare candidat Rezultatul verificării eligibilității candidaților Motivul respingerii dosarului 1.
12618 ADMIS Documentele care constituie dosarul de concurs se depun în copie, cu obligaţia candidatului de a prezenta secretarului comisiei de concurs originalele acestor documente, pentru certificare pentru conformitate cu originalul, până cel târziu la data desfăşurării probei interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcţia publică în cazul promovării concursului.
– 2. 12617 RESPINS Conform înscrisurilor depuse la dosarul de concurs nu se face dovada vechimii în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice, în conformitate cu prevederile art. 465 alin. (1) lit. f) raportat la art. 424 alin. (3) și alin.(4) din OUG nr.57/2019, cu modificările și completările ulterioare.– 3. 12557 ADMIS – 4. 12232 ADMIS Documentele care constituie dosarul de concurs se depun în copie, cu obligaţia candidatului de a prezenta secretarului comisiei de concurs originalele acestor documente, pentru certificare pentru conformitate cu originalul, până cel târziu la data desfăşurării probei interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcţia publică în cazul promovării concursului.
– 5. 12231 ADMIS – Candidații nemulțumiți de rezultatele obținute pot formula contestație în termen de o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului verificării eligibilității candidaților, care se poate depune la secretarul comisiei de soluționare a contestațiilor, la Serviciul Resurse Umane și SSM – Direcția Juridic și Resurse Umane din cadrul Ministerului Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse, Piața Montreal nr. 10, sector 1, Intrarea D, etaj 3 sau la adresa de e-mail nicoleta.nedelescu@mfamilie.gov.ro.
Candidații declarați „ADMIS” la rezultatul verificării eligibilității se vor prezenta pentru susținerea probei scrise, în data de 26 noiembrie 2024, ora 1200, la sediul Ministerului Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse, Piața Montreal nr. 10, sector 1, etaj 3, Intrarea D, București.
Afişat astăzi, 19 noiembrie 2024, ora 0800, la sediul și pe site-ul Ministerului Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse.
Data publicării: 18.11.2024
În conformitate cu dispozițiile art. VII alin. (3) – (41) și art. XI din O.U.G. nr. 121/2023 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, precum şi pentru modificarea art. III din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 191/2022 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, coroborate cu cele ale art. VII alin. (3) din O.U.G. nr. 115/2023, Ministerul Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse organizează concurs pentru ocuparea următoarei funcții publice de execuție vacante din cadrul Ministerului Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse:
COMPARTIMENTUL PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL 1 post Consilier, clasa I, grad profesional superior ID Post 554717 Durata normală a timpului de muncă este de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână.
I. Etapele de desfășurare a concursului:
– depunerea dosarelor de concurs se face în perioada 18 noiembrie – 9 decembrie 2024, în intervalul orar 800 – 1630 luni – joi, 800 – 1400 vineri, la Serviciul Resurse Umane și SSM – Direcția Juridic și Resurse Umane din cadrul Ministerului Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse, Piața Montreal nr. 10, sector 1, Intrarea D, etaj 3, București;– verificarea eligibilității candidaților se realizează în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor de concurs;– proba scrisă va avea loc în data de 19 decembrie 2024, ora 1100, la sediul Ministerului Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse, din Piața Montreal nr. 10, sector 1, Intrarea D, etaj 3, București;– interviul va avea loc în maximum 8 zile lucrătoare de la data afișării rezultatului probei scrise.II. Condițiile pe care trebuie să le îndeplinească persoana care participă la concurs:
Condițiile generale de ocupare a unei funcții publice sunt cele prevăzute la art. 465 alin. (1) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, cu excepția condiției de a fi apt din punct de vedere psihologic, respectiv:
a) are cetăţenia română şi domiciliul în România;b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;c) are vârsta de minimum 18 ani împliniţi;d) are capacitate deplină de exerciţiu;e) este apt din punct de vedere medical şi psihologic să exercite o funcţie publică. Atestarea stării de sănătate se face pe bază de examen medical de specialitate, de către medicul de familie, respectiv pe bază de evaluare psihologică organizată prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii;f) îndeplineşte condiţiile de studii şi vechime în specialitate prevăzute de lege pentru ocuparea funcţiei publice;g) dovedeşte prin certificat sau, după caz, prin alt tip de document absolvirea unei perfecţionări sau specializări stabilite expres de lege pentru ocuparea unor funcţii publice;g1) are cunoştinţe teoretice în domeniul tehnologiei informaţiei, nivel utilizator începător;*)g2) îndeplineşte condiţia de ocupare a postului referitoare la obţinerea unui aviz sau a unei autorizaţii, în condiţiile legii, în situaţia în care pentru funcţia publică respectivă este prevăzută ca obligatorie această condiţie de ocupare a postului, justificată de îndeplinirea unor atribuţii care necesită un astfel de aviz sau autorizaţie;h) nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni care împiedică înfăptuirea justiţiei, infracţiuni de fals ori a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei publice, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea, amnistia post-condamnatorie sau dezincriminarea faptei;i) nu le-a fost interzis dreptul de a ocupa o funcţie publică sau de a exercita profesia ori activitatea în executarea căreia a săvârşit fapta, prin hotărâre judecătorească definitivă, în condiţiile legii;j) nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 3 ani;k) nu a fost lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică.l) i s-a aplicat una dintre modalităţile de ocupare a funcţiilor publice prevăzute la art. 466 (2).*) a se vedea prevederile art. V alin. (2) din OUG nr. 121/2023Condițiile specifice sunt următoarele:
Consilier, clasa I, grad profesional superior, Compartimentul protecția datelor cu caracter personal – studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă; – vechimea în specialitatea studiilor de minimum 7 ani, conform dispozițiilor art. 468 alin. (1) lit. c) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
– utilizare MS Office – nivel utilizator mediu;
– curs responsabil pentru protecția datelor cu caracter personal.
III. Dosarul de concurs va conține, în mod obligatoriu, documentele prevăzute la art. 94 alin. (2) din Anexa nr. 10 din OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare:
- a) formularul de înscriere prevăzut la art. 137 lit. b) din Anexa nr. 10 din OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare prin raportare la art. VII din OUG nr. 121/2023;
- b) copia cărţii de identitate;
- c) copia actului doveditor emis de autorităţile competente, în cazul în care a intervenit schimbarea numelui consemnat în certificatul de naştere;
- d) copia carnetului de muncă şi/sau a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare pentru ocuparea postului deţinut, potrivit prevederilor din prezentul cod, după caz;
- e) copii ale diplomelor de studii sau echivalente, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări sau deţinerea unor competenţe specifice, după caz;
- f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior demarării etapei de selecţie de către medicul de familie al candidatului, şi a avizului psihologic eliberat pe baza unei evaluări psihologice organizate prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii, valabil potrivit prevederilor legale;
- g) cazierul judiciar;
- h) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică;
- i) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, privind faptul că, în ultimii 3 ani, persoana nu a fost destituită sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare.;
- j) copii ale documentelor (certificate/diplome/atestate) care să ateste deținerea competențelor digitale, nivelul de complexitate mediu stabilit potrivit standardelor de testare și competențe similare nivelurilor de certificare de tip ECDL/ICDL sau stabilite în mod similar cu nivelurile prevăzute pentru proba de competențe digitale la examenul de bacalaureat, emise în condițiile legii;
- k) copii ale documentelor (certificate/diplome/atestate) care să ateste deținerea cursului de responsabil pentru protecția datelor cu caracter personal.
Conform dispozițiilor art. VII alin. (15) din OUG nr. 121/2023 coroborate cu cele ale art. 38 alin. (7) din Anexa 10 la OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare, modelul orientativ al adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată care atestă vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor este prevăzut la art. 137 lit. e) din Anexa 10 la OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare.
Documentul prevăzut la pct. III lit. g) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere. În acest caz, candidatul declarat admis la proba de verificare a eligibilităţii şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă are obligaţia să completeze dosarul de concurs pe tot parcursul desfăşurării etapei de selecţie, dar nu mai târziu de data şi ora organizării interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcţia publică. În situaţia în care, la înscrierea la concurs, candidatul solicită expres preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită potrivit legii şi procedurii aprobate la nivel instituţional.
Potrivit dispozițiilor art. VII alin. (17) din OUG nr. 121/2023, dosarul de concurs se poate depune personal de către candidat, se poate transmite prin intermediul unui serviciu de curierat sau se poate transmite în format electronic, la adresa de e-mail indicată de autoritatea sau instituţia publică în anunţul de concurs. Dosarelor de concurs transmise de candidaţi la adresa de e-mail indicată de autoritatea sau instituţia publică în anunţul de concurs după terminarea programului de lucru al autorităţii sau instituţiei publice, dar în perioada de depunere a dosarelor de concurs, li se atribuie număr de înregistrare în ziua lucrătoare următoare, iar dosarul de concurs este considerat ca fiind depus în termen. Documentele care constituie dosarul de concurs se depun în copie, cu obligaţia candidatului de a prezenta secretarului comisiei de concurs originalele acestor documente, pentru certificare pentru conformitate cu originalul, până cel târziu la data desfăşurării probei interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcţia publică în cazul promovării concursului.
Persoana de contact pentru primirea dosarelor de concurs este doamna Larina Filip, consilier clasa I grad profesional superior la Serviciul Resurse Umane și SSM – Direcția Juridic și Resurse Umane din cadrul Ministerului Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse și poate fi contactată la nr. de telefon 0786353247 și prin adresa de e-mail: elena.filip@mfamilie.gov.ro.
IV. Bibliografia și tematica de concurs:
Notă:
Pentru legislația indicată în bibiografie se vor avea în vedere actele normative indicate, cu modificările legislative intervenite până la data anunțării concursului, așa cum a fost publicată, inclusiv în privința modificărilor și completărilor, în Monitorul Oficial al României.
În vederea pregării pentru concurs/examen, candidații vor putea consulta lucrări de specialitate, tratate, monografii, culegeri de jurisprudență, precum și acte normative relevante, în vigoare la data publicării anunțului privind desfășurarea concursului.
Candidații nu pot avea asupra lor, în timpul concursului, nicio sursă documentară (lucrări de specialitate, culegeri de jurisprudență, acte normative relevante, etc.)
► Bibliografia:
- ConstituţiaRomâniei, republicată;
- partea I, partea a II-a, titlul I, titlul II, partea a IV-a, titlul I şi partea a VI-a, titlul I şi titlul II din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
- Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 202/2002privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- 5. Hotărârea Guvernului nr. 22/2022 privind organizarea și funcționarea Ministerului Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse, cu modificările și completările ulterioare;
- Regulamentul (UE) nr. 679/2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor), cu modificările şi completările ulterioare – integral;
- Legea nr. 190/2018 privind măsuri de punere în aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor);
- Legea nr. 102/2005 privind înființarea, organizarea şi funcţionarea Autorităţii Naţionale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public, cu modificările şi completările ulterioare;
- Ordonanţei Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activității de solutionare a petitiilor, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 233/2002, cu modificările ulterioare;
V. Tematică
- ConstituţiaRomâniei, republicată;
- partea I, partea a II-a, titlul I, titlul II, partea a IV-a, titlul I şi partea a VI-a, titlul I şi titlul II din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
- Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 202/2002privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- Atribuțiile, principiile și funcțiile Ministerului Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse;
- Reglementări privind principiile și normele referitoare la protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor lor cu caracter personal;
- Reglementări privind măsurile necesare punerii în aplicare la nivel naţional a prevederilor privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date;
- Reglementări privind atribuţiile ce îi sunt date în competenţă Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal prin dispoziţiile legale din domeniul prelucrării datelor cu caracter personal şi al liberei circulaţii a acestor date;
- Reglementarea accesului liber și neîngrădit al persoanelor la orice informații de interes public;
- Reglementarea modului de exercitare de către cetățeni a dreptului de a adresa autorităților și instituțiilor publice petiții formulate în nume propriu, precum și modul de soluționare a acestora.
–
VI. Atribuțiile prevăzute în fișele de post
- Informarea şi consilierea conducătorului instituției, precum şi a angajaţilor care se ocupă de prelucrare cu privire la obligaţiile care le revin în temeiul Regulamentului UE nr.679/2016 şi a altor dispoziţii de drept al Uniunii sau drept intern referitoare la protecţia datelor;
- Monitorizarea respectării prevederilor Regulamentului UE nr.679/2016, a altor dispoziţii de drept al Uniunii sau de drept intern referitoare la protecţia datelor şi a politicilor insituției în ceea ce priveşte protecţia datelor cu caracter personal, inclusiv alocarea responsabilităţilor şi acţiunile de sensibilizare şi de formare a personalului implicat în operaţiunile de prelucrare, precum şi auditurile aferente
- Furnizarea de consiliere la cerere în ceea ce priveşte evaluarea impactului asupra protecţiei datelor şi monitorizarea funcţionării acesteia, în conformitate cu articolul 35 din Regulamentul UE nr.679/2016;
- Cooperarea cu autoritatea de supraveghere;
- Asumarea rolului de punct de contact pentru autoritatea de supraveghere privind aspectele legate de prelucrare, inclusiv consultarea prealabilă menţionată la articolul 36 din Regulamentul UE nr.679/2016, precum şi, dacă este cazul, consultarea cu privire la orice altă chestiune;
- Elaborează proceduri de lucru specifice activitatiii de protectie a datelor , registre de lucru protectia datelor/ SCIM, anual un raport al activităților DPO;
- Elaborează inventare și deține un registru al operațiunilor de pelucrare pe baza informațiilor furnizate de diferitele compartimente din cadrul entitatii;
- Să coopereze cu autoritatea de supraveghere și să-și asume rolul de punct de contact pentru autoritatea de supraveghere privind aspect legate de prelucrare, inclusiv consultarea prealabilă privind protectia datelor.
- elaborează proiecte de acte administrative în domeniul de competență;
- răspunde la petiţiile primite de la Serviciul Comunicare, Relația cu Publicul și Registratură, având în vedere respectarea termenului legal de răspuns către petent, în conformitate cu prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 27/2002, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 233/2002, cu modificările ulterioare;
- îndeplinește atribuțiile M.F.T.E.S. prevăzute în legislația privind gestionarea PNRR, în limita competențelor legale;
- îndeplinește orice alte sarcini aflate în sfera de atribuții și competență primite în scris de la conducerea instituției, în acord cu relațiile de subordonare stabilite prin organigramă;
- respectă obligațiile și responsabilitățile prevăzute în Legea nr. 319/2006 a securităţii și sănătăţii în muncă, cu modificările și completările ulterioare.
organizat în data de 25 noiembrie 2024 – proba scrisă
–
Potrivit prevederilor art. VII, alin. (18) și alin. (28) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 121/2023, comisia de soluționare a contestațiilor comunică următoarele rezultate ale contestațiilor formulate față de rezultatul verificării eligibilității candidaților:
Nr. crt. Cod identificare candidat Rezultatul contestației Rezultatul eligibilității candidaților 1. 12522 ADMISĂ în temeiul art. VII, alin. (29)
lit. a) din OUG nr. 121/2023ADMIS Afişat astăzi, 15 noiembrie 2024, ora 11.00, la sediul și pe site-ul Ministerului Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse.
Secretar Comisie de soluționare a contestațiilor
ANUNŢ
În conformitate cu dispozițiile art. VII alin. (3) – (41) și art. XI din O.U.G. nr. 121/2023 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, precum şi pentru modificarea art. III din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 191/2022 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, coroborate cu cele ale art. VII alin. (3) din O.U.G. nr. 115/2023, Ministerul Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse organizează concurs pentru ocuparea următoarei funcții publice de conducere vacante din cadrul Ministerului Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse:
SERVICIUL ACHIZIȚII, TEHNOLOGIA INFORMAȚIEI ȘI ADMINISTRATIV – DIRECȚIA ECONOMIC, ACHIZIȚII ȘI ADMINISTRATIV 1 post Șef serviciu, gradul II ID Post 554786 Durata normală a timpului de muncă este de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână.
I. Etapele de desfășurare a concursului:
depunerea dosarelor de concurs se face în perioada 15 noiembrie – 4 decembrie 2024, în intervalul orar 800 – 1630 luni – joi, 800 – 1400 vineri, la Serviciul Resurse Umane și SSM – Direcția Juridic și Resurse Umane din cadrul Ministerului Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse, Piața Montreal nr. 10, sector 1, Intrarea D, etaj 3, București;verificarea eligibilității candidaților se realizează în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor de concurs;proba scrisă va avea loc în data de 16 decembrie 2024, ora 1100, la sediul Ministerului Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse, din Piața Montreal nr. 10, sector 1, Intrarea D, etaj 3, București;interviul va avea loc în maximum 8 zile lucrătoare de la data afișării rezultatului probei scrise;II. Condițiile pe care trebuie să le îndeplinească persoana care participă la concurs:
Condițiile generale de ocupare a unei funcții publice sunt cele prevăzute la art. 465 alin. (1) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, cu excepția condiției de a fi apt din punct de vedere psihologic, respectiv:
a) are cetăţenia română şi domiciliul în România;b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;c) are vârsta de minimum 18 ani împliniţi;d) are capacitate deplină de exerciţiu;e) este apt din punct de vedere medical şi psihologic să exercite o funcţie publică. Atestarea stării de sănătate se face pe bază de examen medical de specialitate, de către medicul de familie, respectiv pe bază de evaluare psihologică organizată prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii;f) îndeplineşte condiţiile de studii şi vechime în specialitate prevăzute de lege pentru ocuparea funcţiei publice;g) dovedeşte prin certificat sau, după caz, prin alt tip de document absolvirea unei perfecţionări sau specializări stabilite expres de lege pentru ocuparea unor funcţii publice;g1) are cunoştinţe teoretice în domeniul tehnologiei informaţiei, nivel utilizator începător;*)g2) îndeplineşte condiţia de ocupare a postului referitoare la obţinerea unui aviz sau a unei autorizaţii, în condiţiile legii, în situaţia în care pentru funcţia publică respectivă este prevăzută ca obligatorie această condiţie de ocupare a postului, justificată de îndeplinirea unor atribuţii care necesită un astfel de aviz sau autorizaţie;h) nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni care împiedică înfăptuirea justiţiei, infracţiuni de fals ori a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei publice, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea, amnistia post-condamnatorie sau dezincriminarea faptei;i) nu le-a fost interzis dreptul de a ocupa o funcţie publică sau de a exercita profesia ori activitatea în executarea căreia a săvârşit fapta, prin hotărâre judecătorească definitivă, în condiţiile legii;j) nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 3 ani;k) nu a fost lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică.l) i s-a aplicat una dintre modalităţile de ocupare a funcţiilor publice prevăzute la art. 466 (2).*) a se vedea prevederile art. V alin. (2) din OUG nr. 121/2023
Condițiile specifice sunt următoarele:
Șef serviciu, gradul II
– studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;- să fie absolvent cu diplomă al studiilor universitare de master în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau cu diplomă echivalentă conform prevederilor art. 57 alin. (2) din Legea învăţământului superior nr. 199/2023;- vechimea în specialitatea studiilor de minimum 5 ani, conform dispozițiilor art. 468 alin. (2) lit. a) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare; III. Dosarul de concurs va conține, în mod obligatoriu, documentele prevăzute la art. 94 alin. (2) din Anexa nr. 10 din OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare:
a) formularul de înscriere prevăzut la art. 137 lit. b) din Anexa nr. 10 din OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare prin raportare la art. VII din OUG nr. 121/2023;b) copia cărţii de identitate;c) copia actului doveditor emis de autorităţile competente, în cazul în care a intervenit schimbarea numelui consemnat în certificatul de naştere;d) copia carnetului de muncă şi/sau a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare pentru ocuparea postului deţinut, potrivit prevederilor din prezentul cod, după caz;e) copii ale diplomelor de studii sau echivalente, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări sau deţinerea unor competenţe specifice, după caz;f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior demarării etapei de selecţie de către medicul de familie al candidatului, şi a avizului psihologic eliberat pe baza unei evaluări psihologice organizate prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii, valabil potrivit prevederilor legale;g) cazierul judiciar;h) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică;i) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, privind faptul că, în ultimii 3 ani, persoana nu a fost destituită sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare.Conform dispozițiilor art. VII alin. (15) din OUG nr. 121/2023 coroborate cu cele ale art. 38 alin. (7) din Anexa 10 la OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare, modelul orientativ al adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată care atestă vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor este prevăzut la art. 137 lit. e) din Anexa 10 la OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare.Documentul prevăzut la pct. III lit. g) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere.
În acest caz, candidatul declarat admis la proba de verificare a eligibilităţii şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă are obligaţia să completeze dosarul de concurs pe tot parcursul desfăşurării etapei de selecţie, dar nu mai târziu de data şi ora organizării interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcţia publică. În situaţia în care, la înscrierea la concurs, candidatul solicită expres preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită potrivit legii şi procedurii aprobate la nivel instituţional.Potrivit dispozițiilor art. VII alin. (17) din OUG nr. 121/2023, dosarul de concurs se poate depune personal de către candidat, se poate transmite prin intermediul unui serviciu de curierat sau se poate transmite în format electronic, la adresa de e-mail indicată de autoritatea sau instituţia publică în anunţul de concurs.
Dosarelor de concurs transmise de candidaţi la adresa de e-mail indicată de autoritatea sau instituţia publică în anunţul de concurs după terminarea programului de lucru al autorităţii sau instituţiei publice, dar în perioada de depunere a dosarelor de concurs, li se atribuie număr de înregistrare în ziua lucrătoare următoare, iar dosarul de concurs este considerat ca fiind depus în termen.
Documentele care constituie dosarul de concurs se depun în copie, cu obligaţia candidatului de a prezenta secretarului comisiei de concurs originalele acestor documente, pentru certificare pentru conformitate cu originalul, până cel târziu la data desfăşurării probei interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcţia publică în cazul promovării concursului.Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătății.
Pentru candidații cu dizabilități, în situația solicitării de adaptare rezonabilă, adeverința care atestă starea de sănătate trebuie însoțită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condițiile legii.Copiile de pe actele prevăzute la dosarul de concurs, precum și copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, după caz, se prezintă în copii legalizate sau însoțite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.
Persoana de contact pentru primirea dosarelor de concurs este doamna Nicoleta Nedelescu, consilier, clasa I, grad profesional superior la Serviciul Resurse Umane și SSM – Direcția Juridic și Resurse Umane din cadrul Ministerului Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse și poate fi contactată la nr. de telefon 0786353247 și prin adresa de e-mail: nicoleta.nedelescu@mfamilie.gov.ro.
IV. Bibliografia și tematica de concurs:
Notă:
Pentru legislația indicată în bibliografie se vor avea în vedere actele normative indicate, cu modificările legislative intervenite până la data anunțării concursului, așa cum a fost publicată, inclusiv în privința modificărilor și completărilor, în Monitorul Oficial al României.În vederea pregătirii pentru concurs/examen, candidații vor putea consulta lucrări de specialitate, tratate, monografii, culegeri de jurisprudență, precum și acte normative relevante, în vigoare la data publicării anunțului privind desfășurarea concursului.Candidații nu pot avea asupra lor, în timpul concursului, nicio sursă documentară (lucrări de specialitate, culegeri de jurisprudență, acte normative relevante, etc.)
V. Bibliografia:
- Constituția României, republicată;
- partea I, partea a II-a, titlul I, titlul II, partea a IV-a, titlul I şi partea a VI-a, titlul I şi titlul II din O.U.G. nr. 57/2019privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
- Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
- Hotărârea Guvernului nr. 22/2022 privind organizarea și funcționarea Ministerului Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse, cu modificările și completările ulterioare.
- Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare;
- Hotărârea Guvernului nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr. 101/2016 privind remediile și căile de atac în materie de atribuire a contractelor de achiziție publică, a contractelor sectoriale și a contractelor de concesiune de lucrări și concesiune de servicii, precum și pentru organizarea și funcționarea Consiliului Național de Soluționare a Contestațiilor, cu modificările și completările ulterioare;
- Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 98/2017 privind funcția de control ex ante al procesului de atribuire a contractelor/acordurilor-cadru de achiziție publică, a contractelor/acordurilor-cadru sectoriale și a contractelor de concesiune de lucrări și concesiune de servicii, cu modificările și completările ulterioare;
- Anexa nr. 1 la Hotărârea Guvernului nr. 419/2018 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 98/2017 privind funcţia de control ex ante al procesului de atribuire a contractelor/acordurilor-cadru de achiziţie publică, a contractelor/acordurilor-cadru sectoriale şi a contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii, cu modificările și completările ulterioare;
VI. Tematica de concurs:
- Drepturi, libertăți și îndatoriri fundamentale; Autorităţile publice; Preşedintele României, Parlamentul, Guvernul şi raporturile Parlamentului cu Guvernul, Atribuţiile şi deciziile Curţii Constituţionale, Administrația publică centrală de specialitate;
- Partea I, partea a II-a, titlul I, titlul II, partea a IV-a, titlul I şi partea a VI-a, titlul I şi titlul II din O.U.G. nr. 57/2019privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
- Norme privind respectarea demnității umane, protecția drepturilor și libertăților fundamentale ale omului, prevenirii și combaterii incitării la ură și discriminare;
- Egalitatea de șanse și tratament-definiții în această materie; Egalitatea de șanse și tratament între femei și bărbați în domeniul muncii; Egalitatea de șanse între femei și bărbați în ceea ce privește participarea la luarea deciziei. Sesizări/reclamații privind discriminarea pe criteriul de sex;
- Atribuțiile, funcțiile și principiile Ministerului Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse.
- Principiile care stau la baza atribuirii contractului de achiziție publică/încheierii acordului-cadru; Reguli generale de participare și desfășurare a procedurilor de atribuire; Modalități de atribuire – procedurile de atribuire, dreptul autorității contractante de a achiziționa direct; Organizarea și desfășurarea procedurii de atribuire; Executarea contractului de achiziție publică/acordului-cadru; Contravenții și sancțiuni;
- Planificarea și pregătirea realizării achiziției publice; Realizarea achiziției publice; Executarea contractului de achiziție publică/acordului-cadru;
- Contestația formulată pe cale administrativ-jurisdicțională; Calea de atac împotriva deciziilor Consiliului Național de Soluționare a Contestațiilor; Sistemul de remedii judiciar;
- Activitatea de control ex ante; Contravenții și sancțiuni;
- Desfășurarea activității de control ex ante; Desfășurarea activității de control al procesului de evaluare a ofertelor/candidaturilor și de atribuire a contractului; Avizul conform al ANAP.
VII. Atribuțiile prevăzute în fișa de post pentru funcția publică de conducere de șef serviciu, gradul II
planifică şi coordonează activităţile specifice ale structurii pe care o conduce; stabileşte obiectivele structurii pe care o conduce în conformitate cu cerinţele legale privind sistemul de control intern managerial şi răspunde de îndeplinirea acestora; întocmeşte fişele de post ale angajaţilor din subordinea directă şi le transmite, spre aprobare, Ministrului Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse; întocmeşte/contrasemnează evaluările angajaţilor din cadrul Serviciului Resurse Umane şi le transmite, spre aprobare, Ministrului Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse; răspunde de respectarea principiilor care stau la baza prevenirii conflictului de interese în exercitarea funcţiilor publice din subordine, inclusiv a obligaţiilor de sesizare a situaţiilor identificate de conflict de interese şi incompatibilitate potenţiale, conform legislaţiei în vigoare; răspunde de implementarea standardelor de control intern managerial la nivelul structurii pe care o conduce, conform legislaţiei în vigoare; răspunde de respectarea dispoziţiilor, normelor, standardelor, procedurilor generale stabilite şi aprobate de conducerea M.F.T.E.S. în cadrul sistemului de control intern managerial proiectat şi implementat la nivelul M.F.T.E.S.., în cadrul structurii pe care o conduce; coordonează, organizează şi răspunde de elaborarea şi implementarea, în cadrul structurii pe care o conduce, a procedurilor specifice, a instrucţiunilor de lucru, precum şi a tuturor documentelor specifice structurii, în cadrul sistemului de control intern managerial proiectat şi implementat la nivelul M.F.T.E.S.; răspunde de raportarea rezultatelor activităţii structurii pe care o conduce, către şefii ierarhici şi către Ministrul Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse; răspunde de realizarea demersurilor necesare cu privire la identificarea şi obţinerea resurselor necesare activităţilor specifice pe care le desfăşoară structura pe care o conduce; îşi stabileşte şi aplică metode proprii privind controlul derulării activităţilor specifice realizate de personalul din subordine; asigură şi răspunde de realizarea sarcinilor de serviciu dispuse de conducerea M.F.T.E.S. la nivelul structurii pe care o conduce, în termenele stabilite potrivit legii; răspunde de elaborarea şi transmiterea răspunsurilor cu privire la interpelările transmise de către Ministerul pentru Relaţia cu Parlamentul cu privire la domeniul de competenţă al structurii pe care o conduce; răspunde de instruirea profesională a angajaţilor din subordine, în conformitate cu necesităţile identificate şi/sau dispoziţiile conducerii M.F.T.E.S.; răspunde de evaluarea corectă a riscurilor identificate la nivelul structurii pe care o conduce, precum şi de aplicarea şi corectitudinea măsurilor de tratare a acestor riscuri astfel încât acestea să se încadreze în limitele toleranţei la risc stabilite, şi de delegarea responsabilităţii de gestionare a riscurilor către cele mai potrivite niveluri decizionale; coordonează, organizează şi răspunde de desfăşurarea activităţilor specifice structurii pe care o conduce, de corectitudinea cu care acestea sunt realizate şi de asigurarea continuităţii acestor activităţi; răspunde de întocmirea şi transmiterea lunară, către Direcţia Economic, Patrimoniu, Administrativ, a foii colective de prezenţă aferente personalului din cadrul structurii pe care o conduce; răspunde de comunicarea către Ministrul Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse a deficienţelor de natură să producă perturbări în buna desfăşurare a activităţilor realizate de personalul din subordine, precum şi a măsurilor propuse pentru remedierea acestor deficienţe; repartizează sarcini de serviciu personalului din subordine, în funcţie de competenţe, cu privire la derularea activităţilor specifice structurii pe care o conduce;
clasa I, grad profesional superior la Serviciul comunicare, relația cu publicul și registratură din
–
Potrivit prevederilor art. VII alin.(18), alin.(20) lit. a) și alin.(22) din OUG 121/2023, pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, precum şi pentru modificarea art. III din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 191/2022 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, comisia de concurs comunică următoarele rezultate ale verificării eligibilității candidaților:
Nr. crt. Cod identificare candidat Funcţia publică Rezultatul verificării eligibilității candidaților Motivul respingerii dosarului 1.
12171 Consilier, clasa I, grad profesional superior ADMIS – 2. 12303 Consilier, clasa I, grad profesional superior ADMIS – 3. 12480 Consilier, clasa I, grad profesional superior RESPINS Nu face dovada îndeplinirii condițiilor prevăzute de
art. 465 alin. (1), lit. g1);
Nu a prezentat un certificat din care să rezulte nivelul de certificare similar celui de tip ECDL/ICDL4. 12522 Consilier, clasa I, grad profesional superior RESPINS Nu face dovada îndeplinirii condițiilor prevăzute de
art. 465 alin. (1), lit. g1);
Nu a prezentat un certificat din care să rezulte nivelul de certificare similar celui de tip ECDL/ICDLCandidații nemulțumiți de rezultatele obținute pot formula contestație în termen de o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului verificării eligibilității candidaților, care se poate depune la secretarul comisiei de soluționare a contestațiilor, la Serviciul Resurse Umane și SSM – Direcția Juridic și Resurse Umane din cadrul Ministerului Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse, Piața Montreal nr. 10, sector 1, Intrarea D, etaj 3 sau la adresa de e-mail: ioana.mihalea@mfamilie.gov.ro.
Candidații declarați „ADMIS” la rezultatul verificării eligibilității se vor prezenta pentru susținerea probei scrise, în data de 25 noiembrie 2024, ora 1200, la sediul Ministerului Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse, Piața Montreal nr. 10, sector 1, etaj 3, Intrarea D, București.
Conform prevederilor art. VII alin. (17) din OUG 121/2023, candidații declarați admiși au obligația de a prezenta secretarului comisiei de concurs originalele documentelor depuse în copie, pentru certificare pentru conformitate cu originalul, până cel târziu la data desfășurării probei interviului, sub sancțiunea, neemiterii actului administrativ de numire în funcția publică în cazul promovării concursului.
Afişat astăzi, 13 noiembrie 2024, ora 1600, la sediul și pe site-ul Ministerului Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse.
În conformitate cu prevederile art. 476 – art. 479 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu completările ulterioare, coroborate cu prevederile art. VII, alin. (37) – (38) ale Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 121/2023 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, precum şi pentru modificarea art. III din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 191/2022 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, Ministerul Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse organizează, la sediul instituției, examene de promovare în grad profesional imediat superior celui deținut, astfel:
SERVICIUL FINANȚARE EUROPEANĂ ȘI IMPLEMENTARE PNRR – DIRECȚIA PNRR, RELAȚII INTERNAȚIONALE, AFACERI EUROPENE ȘI PROTOCOL 1 post Consilier, clasa I, grad profesional superior COMPARTIMENTUL PROIECTE ȘI STRATEGII – DIRECȚIA GENERALĂ TINERET, FAMILIE ȘI POLITICI DEMOGRAFICE 1 post Consilier, clasa I, grad profesional principal 1 post Consilier, clasa I, grad profesional superior DIRECȚIA FAMILIE ȘI POLITICI DEMOGRAFICE – DIRECȚIA GENERALĂ TINERET, FAMILIE ȘI POLITICI DEMOGRAFICE 1 post Consilier, clasa I, grad profesional superior I. Etapele de desfășurare a examenului:
depunerea dosarelor de concurs se face în perioada 08 – 27 noiembrie 2024, în intervalul orar 800 – 1630 luni – joi, 800 – 1400 vineri, la Serviciul Resurse Umane și SSM – Direcția Juridic și Resurse Umane din cadrul Ministerului Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse, Piața Montreal nr. 10, sector 1, Intrarea D, București;verificarea eligibilității candidaților se realizează în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor de concurs;proba scrisă va avea loc în data de 12 decembrie 2024, ora 1100, la sediul Ministerului Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse, din Piața Montreal nr. 10, sector 1, București;interviul va avea loc în maximum 8 zile lucrătoare de la data afișării rezultatului probei scrise.–II. Condițiile pe care trebuie să le îndeplinească persoana care participă la examen
a) să aibă cel puţin 3 ani vechime în gradul profesional al funcţiei publice din care promovează;b) să fi obţinut cel puţin calificativul „bine” la evaluarea performanţelor individuale în ultimii 2 ani
de activitate;c) să nu aibă o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile Codului administrativ.–III. Dosarul de concurs va conține, în mod obligatoriu, următoarele documentele
- formularul de înscriere prevăzut la art. 137 lit. b) din Anexa nr. 10 din OUG nr. 57/2019,
cu modificările și completările ulterioare prin raportare la art. VII din OUG nr. 121/2023;- adeverinţa eliberată de compartimentul de resurse umane în vederea atestării vechimii în gradul profesional din care se promovează;
- copii de pe rapoartele de evaluare a performanţelor profesionale individuale din ultimii 2 ani
în care funcţionarul public s-a aflat în activitate;- adeverință eliberată de Serviciul Resurse Umane și SSM – Direcția Juridic și Resurse Umane în vederea atestării situației disciplinare a funcționarului public, în care se menționează expres daca acestuia i-a fost aplicată o sancțiune disciplinară, care sa nu fi fost radiată;
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane și SSM – Direcția Juridic și Resurse Umane.
IV. Bibliografia și tematica de concurs
Notă:
Pentru legislația indicată în bibiografie se vor avea în vedere actele normative indicate, cu modificările legislative intervenite până la data anunțării examenului, așa cum a fost publicată, inclusiv în privința modificărilor și completărilor, în Monitorul Oficial al României.
În vederea pregătirii pentru examen, candidații vor putea consulta lucrări de specialitate, tratate, monografii, culegeri de jurisprudență, precum și acte normative relevante, în vigoare la data publicării anunțului privind desfășurarea examenului.
Candidații nu pot avea asupra lor, în timpul examenului, nicio sursă documentară (lucrări de specialitate, culegeri de jurisprudență, acte normative relevante, etc.)
V. Bibliografia necesară pentru examenul de promovare în grad profesional imediat superior celui deținut, de consilier, clasa I, grad profesional superior la Serviciul finanțare europeană și implementare PNRR – Direcția PNRR, relații internaționale, afaceri europene și protocol
- Constituția României, republicată;
- Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, partea I, partea a II-a, titlul I, titlul II, partea a IV-a, titlul I și partea a VI-a, titlul I și titlul II, cu modificările și completările ulterioare;
- Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
- Hotărârea Guvernului nr. 22/2022 privind organizarea și funcționarea Ministerului Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse, cu modificările și completările ulterioare;
- Regulamentul (UE) nr. 1060/2021 al Parlamentului European și al Consiliului din 24 iunie 2021 de stabilire a dispozițiilor comune privind Fondul european de dezvoltare regională, Fondul social european Plus, Fondul de coeziune, Fondul pentru o tranziție justă și Fondul european pentru afaceri maritime, pescuit și acvacultură și de stabilire a normelor financiare aplicabile acestor fonduri, precum și Fondului pentru azil, migraţie și integrare, Fondului pentru securitate internă și Instrumentului de sprijin financiar pentru managementul frontierelor şi politica de vize;
- Regulamentul (UE) 2021/241 al Parlamentului European și al Consiliului din 12 februarie 2021 de instituire a Mecanismului de redresare și reziliență;
- Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 133/2021 privind gestionarea financiară a fondurilor europene pentru perioada de programare 2021-2027 alocate României din Fondul european de dezvoltare regională, Fondul de coeziune, Fondul social european Plus, Fondul pentru o tranziție justă, cu modificările și completările ulterioare.
VI. Tematica necesară pentru examenul de promovare în grad profesional imediat superior celui deținut, de consilier, clasa I, grad profesional superior la Serviciul finanțare europeană și implementare PNRR – Direcția PNRR, relații internaționale, afaceri europene și protocol
- Drepturi, libertăți și îndatoriri fundamentale. Autorități publice. Președintele României, Parlamentul, Guvernul și raporturile Parlamentului cu Guvernul;
- Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, partea I, partea a II-a, titlul I, titlul II, partea a IV-a, titlul I și partea a VI-a, titlul I și titlul II, cu modificările și completările ulterioare;
- Norme privind respectarea demnității umane, protecția drepturilor și libertăților fundamentale ale omului, prevenirii și combaterii incitării la ură și discriminare;
- Egalitatea de șanse și tratament. Definiții în această materie. Egalitatea de șanse și tratament între femei și bărbați în domeniul muncii. Egalitatea de șanse între femei și bărbați în ceea ce privește participarea la luarea deciziei. Sesizări/reclamații privind discriminarea pe criteriul de sex;
- Atribuțiile și funcțiile Ministerului Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse;
- Dispozițiilor comune privind Fondul european de dezvoltare regională, Fondul social european Plus, Fondul de coeziune, Fondul pentru o tranziție justă și Fondul european pentru afaceri maritime, pescuit și acvacultură – obiective și principii de politică pentru sprijinul din fonduri, vizibilitate, transparență și comunicare, transparența execuției fondurilor și comunicare- responsabilitățile beneficiarilor, formele contribuției Uniunii la programe, norme de eligibilitate specifice pentru granturi – eligibilitate și costurile neeligibile;
- Mecanismului de redresare și reziliență – domeniu de aplicare, obiectivul general și obiectivul specific, protejarea intereselor financiare ale Uniunii, complementaritatea, informare, comunicare și publicitate;
- Gestionarea financiară a fondurilor europene pentru perioada de programare 2021-2027 alocate României din Fondul european de dezvoltare regională, Fondul de coeziune, Fondul social european Plus, Fondul pentru o tranziție justă – mecanismul cererilor de plată/ mecanismul rambursării cheltuielilor eligibile, păstrarea documentelor, control, audit, nereguli.
VII. Bibliografia necesară pentru examenul de promovare în grad profesional imediat superior celui deținut, de consilier, clasa I, grad profesional principal la Compartimentul proiecte și strategii – Direcția generală tineret, familie și politici demografice
- Constituţia României, republicată;
- partea I, partea a II-a, titlul I, titlul II, partea a IV-a, titlul I şi partea a VI-a, titlul I şi titlul II din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
- Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- Hotărârea Guvernului nr. 22/2022 privind organizarea și funcționarea Ministerului Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr. 272/2004 privind protecția și promovarea drepturilor copilului, cu modificările și completările ulterioare;
- Ordinul comun al ministrului familiei, tineretului și egalității de șanse și al ministrului muncii și solidarității sociale nr. 25098/1768/2024 pentru modificarea Ordinului nr. 2155/20917/2022 privind aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Programului social de interes naţional de susţinere a cuplurilor şi a persoanelor singure, pentru creşterea natalităţii, cu modificările și completările ulterioare.
VIII. Tematica necesară pentru examenul de promovare în grad profesional imediat superior celui deținut, de consilier, clasa I, grad profesional principal la Compartimentul proiecte și strategii – Direcția generală tineret, familie și politici demografice
- Constituția României, integral;
- Titlul I Dispozitii generale și Titlul II Statutul functionarilor publici – Cap I Dispozitii generale;
Cap II Clasificarea functiilor publice, Categorii de functionari publici; Cap V Drepturi si indatoriri; Cap VI Cariera functionarilor publici; Cap VIII Sancțiunile disciplinare și răspunderea funcționarilor publici; Cap IX Modificarea, suspendarea și încetarea raporturilor de serviciu din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;- Capitolul 1 – Principii și definiții și Capitolul II – Dispoziții speciale, Secțiunea II – Accesul la serviciile publice administrative și juridice, de sănătate, la alte servicii, bunuri și facilități, respectiv Secținea III – Accesul la educație din Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- Capitolul I – Dispoziți generale, CAPITOLUL II – Egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi în domeniul muncii și CAPITOLUL IV – Egalitatea de şanse între femei şi bărbaţi în ceea ce priveşte participarea la luarea deciziei din Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- 5. Capitolul I – Organizarea și funcționarea Ministerului Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse, Secţiunea I – Dispoziții generale, funcții, principii și atribuții, respectiv Secţiunea a 2-a Organizarea Ministerului Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse conform Hotărârii Guvernului 22/2022 privind organizarea și funcționarea Ministerului Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse, cu modificările și completările ulterioare;
- Capitolul I și II ale Legii nr. 272/2004 privind protecția și promovarea drepturilor copilului, cu modificările și completările ulterioare;
- Ordinul comun al Ministrului familiei, tineretului și egalității de șanse și al Ministrului muncii și solidarității sociale nr. 25098/1768/2024 pentru modificarea Ordinului nr. 2155/20917/2022 privind aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Programului social de interes naţional de susţinere a cuplurilor şi a persoanelor singure, pentru creşterea natalităţii, cu modificările și completările ulterioare, document integral.
IX. Bibliografia necesară pentru examenul de promovare în grad profesional imediat superior celui deținut, de consilier, clasa I, grad profesional superior la Compartimentul proiecte și strategii – Direcția generală tineret, familie și politici demografice
- Constituţia României, republicată;
- partea I, partea a II-a, titlul I, titlul II, partea a IV-a, titlul I şi partea a VI-a, titlul I şi titlul II din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
- Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- Hotărârea Guvernului nr. 22/2022 privind organizarea și funcționarea Ministerului Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr. 272/2004 privind protecția și promovarea drepturilor copilului, cu modificările și completările ulterioare;
- Ordinul comun al ministrului familiei, tineretului și egalității de șanse și al ministrului muncii și solidarității sociale nr. 25098/1768/2024 pentru modificarea Ordinului nr. 2155/20917/2022 privind aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Programului social de interes naţional de susţinere a cuplurilor şi a persoanelor singure, pentru creşterea natalităţii, cu modificările și completările ulterioare.
- Ordonanţa Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor, cu modificările și completările ulterioare.
X. Tematica necesară pentru examenul de promovare în grad profesional imediat superior celui deținut, de consilier, clasa I, grad profesional superior la Compartimentul proiecte și strategii – Direcția generală tineret, familie și politici demografice
- Constituția României, integral;
- Titlul I Dispozitii generale și Titlul II Statutul functionarilor publici – Cap I Dispozitii generale; Cap II Clasificarea functiilor publice, Categorii de functionari publici; Cap V Drepturi si indatoriri; Cap VI Cariera functionarilor publici; Cap VIII Sancțiunile disciplinare și răspunderea funcționarilor publici; Cap IX Modificarea, suspendarea și încetarea raporturilor de serviciu din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
- Capitolul 1 – Principii și definiții și Capitolul II – Dispoziții speciale, Secțiunea II – Accesul la serviciile publice administrative și juridice, de sănătate, la alte servicii, bunuri și facilități, respectiv Secținea III – Accesul la educație din Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- Capitolul I – Dispoziți generale, CAPITOLUL II – Egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi în domeniul muncii și CAPITOLUL IV – Egalitatea de şanse între femei şi bărbaţi în ceea ce priveşte participarea la luarea deciziei din Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- Capitolul I – Organizarea și funcționarea Ministerului Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse, Secţiunea I – Dispoziții generale, funcții, principii și atribuții, respectiv Secţiunea a 2-a Organizarea Ministerului Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse conform Hotărârii Guvernului 22/2022 privind organizarea și funcționarea Ministerului Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse, cu modificările și completările ulterioare;
- Capitolul I și II ale Legii nr. 272/2004 privind protecția și promovarea drepturilor copilului, cu modificările și completările ulterioare;
- Ordinul comun al ministrului familiei, tineretului și egalității de șanse și al ministrului muncii și solidarității sociale nr. 25098/1768/2024 pentru modificarea Ordinului nr. 2155/20917/2022 privind aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Programului social de interes naţional de susţinere a cuplurilor şi a persoanelor singure, pentru creşterea natalităţii, cu modificările și completările ulterioare, document integral
- Ordonanţa Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor, cu modificările și completările ulterioare, document integral.
XI. Bibliografia necesară pentru examenul de promovare în grad profesional imediat superior celui deținut, de consilier, clasa I, grad profesional superior la Direcția familie și politici demografice – Direcția generală tineret, familie și politici demografice
- Constituţia României, republicată;
- partea I, partea a II-a, titlul I, titlul II, partea a IV-a, titlul I şi partea a VI-a, titlul I şi titlul II din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
- Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- Hotărârea Guvernului 22/2022 privind organizarea și funcționarea Ministerului Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse, cu modificările și completările ulterioare;
- Capitolul I și II ale Legii nr. 272/2004 privind protecția și promovarea drepturilor copilului, cu modificările și completările ulterioare;
- Ordinul comun al ministrului familiei, tineretului și egalității de șanse și al ministrului muncii și solidarității sociale nr. 25098/1768/2024 pentru modificarea Ordinului nr. 2155/20917/2022 privind aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Programului social de interes naţional de susţinere a cuplurilor şi a persoanelor singure, pentru creşterea natalităţii, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificările ulterioare: Capitolul I și Capitolul II – Secțiunea 1.
XII. Tematica necesară pentru examenul de promovare în grad profesional imediat superior celui deținut, de consilier, clasa I, grad profesional superior la Direcția familie și politici demografice – Direcția generală tineret, familie și politici demografice
- Constituția României, integral;
- Titlul I Dispozitii generale și Titlul II Statutul functionarilor publici – Cap I Dispozitii generale; Cap II Clasificarea functiilor publice, Categorii de functionari publici; Cap V Drepturi si indatoriri; Cap VI Cariera functionarilor publici; Cap VIII Sancțiunile disciplinare și răspunderea funcționarilor publici; Cap IX Modificarea, suspendarea și încetarea raporturilor de serviciu din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
- Capitolul 1 – Principii și definiții și Capitolul II – Dispoziții speciale, Secțiunea II – Accesul la serviciile publice administrative și juridice, de sănătate, la alte servicii, bunuri și facilități, respectiv Secținea III – Accesul la educație din Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- Capitolul I – Dispoziți generale, CAPITOLUL II – Egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi în domeniul muncii și CAPITOLUL IV – Egalitatea de şanse între femei şi bărbaţi în ceea ce priveşte participarea la luarea deciziei din Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- Capitolul I – Organizarea și funcționarea Ministerului Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse, Secţiunea I – Dispoziții generale, funcții, principii și atribuții, respectiv Secţiunea a 2-a Organizarea Ministerului Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse conform Hotărârii Guvernului nr. 22/2022 privind organizarea și funcționarea Ministerului Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse, cu modificările și completările ulterioare;
- Capitolul I și II ale Legii nr. 272/2004 privind protecția și promovarea drepturilor copilului, cu modificările și completările ulterioare;
- Ordinul comun al Ministrului familiei, tineretului și egalității de șanse și al Ministrului muncii și solidarității sociale nr. 25098/1768/2024 pentru modificarea Ordinului nr. 2155/20917/2022 privind aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Programului social de interes naţional de susţinere a cuplurilor şi a persoanelor singure, pentru creşterea natalităţii, cu modificările și completările ulterioare, document integral
- Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificările ulterioare: Capitolul I și Capitolul II – Secțiunea 1.