ACHIZIȚII PUBLICE

ACHIZIȚII PUBLICE


26.10.2023

Ministerul Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse publică informații suplimentare / completări la anunțul de participare și documentele achiziției privind achiziția de servicii pentru organizarea evenimentului  ”GALA TINERETULUI DIN ROMÂNIA” 2023


25.10.2023

Ministerul Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse achiziționează servicii pentru organizarea evenimentului GALA TINERETULUI DIN ROMÂNIA” 2023, care va avea loc în Municipiul Târgu Jiu, Județul Gorj, în perioada 16-19 noiembrie 2023.

Modalitatea de achiziție: achiziție directă, conform prevederilor art. 7 alin. (5) din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare.

Sunt atașate prezentului anunț documentele achiziției, respectiv anunțul de participare/instrucțiunile pentru ofertanți, caietul de sarcini, modelele de formulare și propunerea privind clauzele contractuale.

Termen-limită pentru depunerea ofertelor: 30.10.2023, ora 12.00.

Condițiile de participare, modul de elaborare și de prezentare a ofertelor, alte cerințe minime solicitate de achizitor sunt prevăzute în documentele achiziției, în atenția oricărui operator economic interesat.


Programul anual al achizițiilor publice, inclusiv anexa achiziții directe, pe anul 2023 – activitate proprie

pdf icon Programul anual al achizițiilor publice, inclusiv anexa achiziții directe 2023_MFTES activitate proprie

pdf icon Centralizatorul angajamentelor legale (contracte, comenzi) încheiate de MFTES_30.06.2023

pdf icon Angajamente legale (contracte, comenzi) cu valoare mai mare de 5.000 euro_30.06.2023


Programul anual al achizițiilor publice pe anul 2022 – MFTES activitate proprie

pdf icon Programul anual al achizitiilor publice

Centralizatorul angajamentelor legale incheiate de MFTES in anul 2022

pdf icon Centralizatorul angajamentelor legale

Angajamente legale cu valoare mai mare de 5.000 euro

pdf icon Angajamente legale 


09.09.2022
Documentația in vederea achiziției pentru inchirierea unui spațiu intr-o clădire de birouri, in suprafață utilă de min. 2.000 mp – max. 2.500 mp, pentru cca 250 persoane, cu utilități și spații de parcare pentru necesitățile proprii desfășurării activității și stabilirea sediului.

pdf icon Anunt-de-participare

pdf icon Documentatie-de-achizitie

pdf icon Modele de formulare

19.09.2022
Răspuns consolidat la solicitări de clarificare
Având în vedere pct. 1.3. și 1.13.9. din Documentația de achiziție, Secțiunea 1 – Informații generale, transmitem răspunsurile la clarificările solicitate de persoane fizice/juridice interesate de participarea la procedură, după cum urmează:

pdf icon Raspuns- consolidat la solicitari de clarificare


 

Sari la conținut